.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رضایت ميرتاج‌الديني از جلسه‌داری لاریجانی
معاون پارلماني رييس‌جمهور درباره سوال از رييس‌جمهور و فضاي مجلس در جلسه علني امروز گفت: اين اولين بار بود كه در هشت دوره مجلس، سوال از رييس جمهور مطرح مي‌شد و اين يك مرحله از مراحل تمرين دموكراسي در كشور بود و ما كليت آن را يك گام به پيش مي‌دانيم. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا ميرتاج‌الديني پس از جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران افزود: نمايندگان مجلس خيلي شفاف سوال‌هاي خود را مطرح كردند و رييس‌جمهور نيز به صورت صريح و شفاف پاسخ آنها را داد، بنا بود اين جلسه صميمي برگزار شود چراكه در يك گفت‌وگوي چالشي و بحث‌هاي سياسي آثار و تبعاتي ممكن است ايجاد شود، به هرحال مديريت خوب رييس مجلس، فضا را به خوبي كنترل كرد.

ميرتاج‌الديني يادآور شد: به نظر من ديگر اين بحث تمام شده است و با پايان سال به نظر من بايد پرونده اين سوال را خاتمه يافته بدانيم و اينكه اين طرح موجب ارتقاي سياسي جامعه شد، در يك جامعه آزاد و نظام رياستي – پارلماني اين حق طبيعي نمايندگان است كه سوال بپرسند و رييس جمهور با حضور خود نشان داد كه براي اين حق نمايندگان احترام قائل است.

معاون پارلماني رييس‌جمهور گفت: البته ما تلاش كرديم كه اين سوال در كميسيون‌هاي تخصصي به پايان برسد و ديگر نياز به حضور رييس‌جمهور نباشد چراكه فكر مي‌كرديم ممكن است برخي تبعات و حواشي ايجاد شود و مي‌خواستيم از آن اجتناب كنيم، اما وقتي با وجود انصراف برخي نمايندگان با اصرار هيات‌رييسه مواجه شديم، رييس‌جمهور پذيرفت كه در مجلس حاضر شود و به سوال‌ها پاسخ گويد.

ميرتاج الديني خاطرنشان كرد: اميدوارم اين پاياني بر چالش‌هاي اينچنيني بين مجلس و دولت باشد و سال 91 را با تعامل سازنده به خصوص در مجلس نهم كه در سال آينده آغاز به كار خواهد كرد، شروع كنيم.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 اسفند 1390
تازه اين روز خوش است اين دولت كار مي كند كه مجلس منحل يا از كارآيي بيافتد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.